Your eyes

joi, 1 decembrie 2011

Beauty is simply reality seen with the eyes of love

Am promis acum cateva zile, sa va arat cateva poze din schitele pe care le-am facut la Pinkat pentru voi:). Sunt inca in lucru, dar o sa va las sa aruncati o privire;)). Sper sa va placa;)).
As i've promissed you a few days ago, here here are a few pictures with our designs, from Pinkat:). They are still on working progress, but i will give you a sneak preview ;)). Hope you like it!







P.S.: Azi a fost ziua noastra, a tuturor romanilor. O sa imi inchei postarea cu cateva versuri, pe care fiecare dintre noi ar trebui sa le poarte mereu in suflet si in gand, alaturi de indemnul meu de a nu uita niciodata locurile in care v-ati nascut si format ca oameni. Nu uitati niciodata ca la intrebarea " Ce asteptari ai de la tara asta?", ar trebui sa stim cu totii sa raspundem cu: "Nu imi doresc decat sa ofer".

"Si picaturile de sange stiu ce inseamna acasa.
Altfel s-ar rataci prin corp
si-ar uita sa se intoarca la inima"
(Octavian Paler-definita dezradacinarii)

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu