Your eyes

joi, 27 octombrie 2011

"Am zarit lumina"

"Am zarit lumina pe pamant
Si m-am nascut si eu
Sa vad ce mai faceti
Sanatosi? Voinici?
Cum o mai duceti cu fericirea?"

(Am zarit lumina- Marin Sorescu).


Asa ne-am nascut si noi. Din lumina ochilor vostri, atunci cand admirati, expansiv sau nu, lucrurile si oamenii care ne inconjoara si care reusesc sa ne ofere acea "bucurie simpla", dar atat de necesara.  Fiecare dintre noi are nevoie, in viata de zi cu zi, de...o pereche de manusi colorate din piele si...o pereche de vise, de prajituri si dragoste, de paine calda si prietenie, de un pahar cu vin si o bluza de matase, de ploaie, vant si ciocolata. De aceea, acest blog va fi deopotriva despre tine, despre noi, despre ei toti, despre moda noastra si a ta, despre moda strazii, despre arta, crez si viata. 


Kisses from 
Us...the pinks

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu